Usługi New Holland. Wszystko, czego potrzebujesz, aby utrzymać swój sprzęt w doskonałym stanie.
Nasze zobowiązanie polega na wspieraniu Cię za pomocą naszych rozwiązań Uptime przez cały okres eksploatacji maszyny i dłużej. Szeroki zakres produktów i usług posprzedażowych New Holland jest dostosowany do Twoich rzeczywistych potrzeb i wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, aby zawsze być przy Twoim boku w polu, jak prawdziwy partner.
UPTIME WARRANTY
Dzięki Uptime Warranty masz pewność, że wszystkie możliwe awarie zostaną profesjonalnie naprawione przez wyspecjalizowanych techników dealerów New Holland, a Ty nie będziesz musiał płacić za nic, utrzymując koszty operacyjne pod kontrolą. Uptime Warranty to rozszerzony program gwarancyjny New Holland, oferujący maksymalną ochronę, minimalne koszty i najwyższą wartość przy odsprzedaży.
UPTIME PACKS
Uptime Pack łączy najlepsze usługi posprzedażowe New Holland w różnych pakietach, zaprojektowanych w celu maksymalizacji czasu pracy, poprawy bezpieczeństwa operacyjnego, kontrolowania kosztów i zwiększenia wydajności. Oferujemy trzy poziomy wsparcia dla naszych klientów: Uptime Pack Basic, Uptime Pack Plus i Uptime Pack Premium.
CONNECTED SERVICES
MyPLM®Connect to portal telematyczny, który pozwala na stałe połączenie z Twoim sprzętem z komfortu Twojego biura. Dzięki MyPLM®Connect możesz monitorować lokalizację i wykorzystanie swojej floty, zarządzać operacjami precyzyjnego rolnictwa, otrzymywać zdalne wsparcie od dealera 24/7 i wiele więcej. Technik New Holland działający w IntelliCentre dealera zdalnie monitoruje połączone maszyny, zapobiegając możliwym awariom zanim jeszcze wystąpią.
UPTIME SERVICE
Opracowany przez New Holland, Uptime Service to nowy, profesjonalny i elastyczny Program Planowanej Konserwacji, zaprojektowany, aby ułatwić zarządzanie długoterminową rutynową konserwacją. Planowana konserwacja jest kluczowym czynnikiem, aby utrzymać Twoje wyposażenie w doskonałym stanie, maksymalizując wydajność i czas pracy dzięki zaplanowanym operacjom przeprowadzanym przez profesjonalnych techników dealerów New Holland, z użyciem wyłącznie oryginalnych części i środków smarnych.
UPTIME SUPPORT
W szczycie sezonu nasi eksperci ds. wsparcia są gotowi do pomocy 24/7, zaraz po zarejestrowaniu Twojego zgłoszenia. Wspólnie z Twoim dealerem New Holland robimy wszystko, co możliwe, aby zapewnić najszybsze i najskuteczniejsze wsparcie, aż problem zostanie rozwiązany i wrócisz do pracy w polu! Możesz aktywować wsparcie Uptime za pośrednictwem numeru telefonu Top Service lub aplikacji MyNHApp.